søndag 23. mars 2014

Kull 3: Tre uker i dag! Enkeltbilder av alle ungene!

Hipp, hipp! Ungene fyller 3 uker i dag, og det er dermed bare to uker igjen til de er leveringsklare. 

I dag har jeg tatt bilde av hver og én av dem, og veid dem med det samme. Jeg minner om at alle ungene er reserverte, men det er bare å ta kontakt for å stå på venteliste til nye kull. Ellie vil forhåpentligvis få et siste kull med Archie i løpet av mai.

Nyt bildene!

Min Dyreverdens Carly, BE Cream helfarget longhaired, hunn. Vekt: 56 g.
Min Dyreverdens Calvin, BE Cream banded shorthaired, hann. Vekt: 62 g. 

Min Dyreverdens Clementine, BE Cream banded shorthaired, hunn. Vekt: 59 g.
Min Dyreverdens Chloé, BE Ivory banded shorthaired, hunn. Vekt: 59 g.


Min Dyreverdens Calexico, Silver sable banded shorthaired, hann. Vekt: 57 g.

Min Dyreverdens Chino ("minsten"), Silver sable banded shorthaired, hann. Vekt: 37 g.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar