fredag 18. oktober 2013

Kull 2: 3 uker gamle. Individuelle bilder er tatt!

Hei alle!

Jeg har hatt det ganske så travelt de siste par dagene, så jeg har ikke oppdatert hver dag slik jeg pleier. Nå har jeg fått flere spørsmål om hva som skjer og hvordan det går, så da får jeg skynde meg å lage en liten post! Få bloggoppdateringer betyr nemlig ikke at det ikke har skjedd mye her hjemme! De 15 ungene er nå fordelt på fire bur; to bur med tre jenter i hver, Ellies bur med fire jenter som fortsatt får være hos mamma, og gutta i eget bur. Regner dere litt på dette skjønner dere kanskje at kjønnsfordelingen i kullet ikke er som den en gang var. Jeg tok nemlig feil av flere av de mørke sableungene, så det viser seg at av de fem er det én gutt, tre jenter og en unge som jeg fortsatt er litt usikker på, men tror er jente.

Dermed blir også navnene deres litt annerledes enn de var, og jeg håper det ikke skaper for mye forvirring! De siste par dagene har jeg også begynt å legge merke til hårlaget til ungene. Det blir tydeligere og tydeligere at noen er korthåret og andre langhåret. Noen igjen gjenstår å se.

I dag tok jeg individuelle bilder av hele gjengen, og under bildene står den informasjonen jeg har om dem, og også om de er til salgs eller reserverte. Selv om en unge står som reservert er det fortsatt bare å ta kontakt for å stå på reservasjonslisten dersom kjøperen trekker seg. :-) Ønsker dere å se bildene i større format kan du klikke på dem.

Min Dyreverdens Bea - SOLGT
Silver sable longhaired, jente

Min Dyreverdens Bonnie - SOLGT
Silver sable longhaired, jente
Min Dyreverdens Belize - SOLGT
Silver sable longhaired, jente


Min Dyreverdens Bebi - SOLGT
Silver sable longhaired, jente


Min Dyreverdens Bronx - SOLGT
Sable longhaired, gutt


Min Dyreverdens Blomst - SOLGT
Sable banded shorthaired, jente

Min Dyreverdens Barney - SOLGT
Silver sable banded shorthaired, gutt

Min Dyreverdens Bellona - SOLGT
Silver sable banded shorthaired, jente

Min Dyreverdens Beckham - SOLGT
BE Cream banded shorthaired, gutt

Min Dyreverdens Berlin - SOLGT
BE Cream banded shorthaired, jente

Min Dyreverdens Blitz - SOLGT
BE Ivory banded shorthaired, gutt

Min Dyreverdens Bellie - SOLGT
BE Ivory banded shorthaired, jente

Min Dyreverdens Brassica - SOLGT
BE Ivory helfarget longhaired, jente

Min Dyreverdens Blanca - SOLGT
BE Ivory helfarget longhaired, jente

Min Dyreverdens Bentley - BEHOLDES
BE Cream helfarget longhaired, gutt

Jeg er enda usikker om jeg vil beholde Bentley eller sette han ut på fôr. Ta kontakt om du er interessert i denne nydelige tassen, bor i Oslo-området og ikke har noe imot å låne han bort av og til. :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar