fredag 10. mai 2013

Kull 1: Dag 14 - Hamsterungene er nå til salgs!

Jeg vet jeg sier det i hver eneste post, men ungene utvikler seg så raskt at det aldri slutter å overraske. I dag, 13 dager gamle, har flere av dem åpnet øynene. I dag er også dagen jeg har tatt individuelle bilder av ungene. Det vil si søskenbilder, så er det letter å få en oversikt. Vi har fire golden agouti unger, 1 jente og 3 gutter, tre golden agouti banded unger - alle jenter, én silver grey banded unge (jente) og én silver grey (helfaget) gutt. Jeg har bestemt meg for å beholde én av silver ungene, men jeg vet ikke hvem av dem enda. Derfor er begge foreløpig på vent, men det er lov å melde sin interesse. Alle de andre ungene er også til salgs, så nå er det bare å spre budskapet videre! Jeg krysser fingrene for at jeg har klart å finne åtte gode hamsterhjem innen 1. juni. Mer oppdatert informasjon om kjøp av hamsterunger finnes på TIL SALGS siden her på bloggen.

Fra venstre: Min Dyreverdens Alma, Min Dyreverdens Altea og Min Dyreverdens Addelyn (alle jenter).

Fra venstre: Min Dyreverdens Apollo (hann), Min Dyreverdens Amadeus (hann), Min Dyreverdens Antonin (hann) og
Min Dyreverdens Avigail (hunn).

Fra venstre: Min Dyreverdens Alva (hunn) og Min Dyreverdens Avalon (hann).
Ved interesse for noen av disse søte småttingene, kontakt meg (Marie) på e-mail:

enlitendyreverden@gmail.com

Eller send en melding på Facebook-siden vår Min Dyreverdens Hamsterside.
Ungene koster 200 kroner og er leveringsklare 1. juni.

/Marie:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar